کمپانی جک برای این کراس اور فول سایز دو پیشرانه بنزینی در نظر گرفته است. گزینه اول موتور 1.5 لیتری توربو با بیشنه قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 251 نیوتن متر خواهد بود. گزینه دوم پیشرانه قدرتمند 2.0 لیتری مجهز به سیستم توربو با حداکثر قدرت 190 اسب بخار و بیشنه 300 نیوتن متر می باشد.میزان صفر تا 100 پیشرانه 1.5 لیتری برابر با 10.8 ثانیه و برای موتور 2.0 لیتری برابر با 9.8 ثانیه اعلام شده است. قدرت این موتورها توسط دوجعبه دنده 6 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک کلاچ دوبل به چرخها منتقل می گردد.تاکنون کمپانی جک اعلام نکرده است که آیا این خودرو بصورت چهار چرخ متحرک هم عرضه خواهد شد یا خیر.
بر اساس اطلاعات بدست آمده نسخه تولیدی در کرمان موتور نسخه 1.5 لیتری توربو خواهد بود.میزان مصرف سوخت پیشرانه 1.5 لیتری برای هر 100 کیلومتر پیمایش برابر با 8.5 لیتر است که کمی بیشتر از حد استاندارد است.البته این میزان مصرف بدلیل وزن 1735 کیلوگرمی جک اس 7 خواهد بود.
جک S7 پیرو زبان طراحی کمپانی چینی جک است اما در مقایسه با S5 طراحی بهروزتر و جدیدی دارد. جک S7 ظرفیت 7 سرنشین و صندلیهای ردیف سوم را دارد که این صندلیها در حالت عادی بخشی از صندوق عقب هستند.
جک S7 در بازار کشور چین با دو موتور مختلف عرضه میشود و قرار است در ایران با موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر توربو عرضه شود. به علاوه اینکه مونتاژ آن همانند سایر خودروهای جک در ایران بر عهده کرمان موتور است.