بوش در واقع نوعی عایق ارتعاشی است که با ایجاد مرز بین اجزای مختلف خودرو انتقال انرژی متحرک به دیگر بخش های متحرک خودرو را کاهش می دهد. در بخش های مختلفی از خودرو MVM 530 مانند سیلندرها، سیستم تعلیق خودرو، اکسل عقبی و … از واژه بوش استفاده می شود. بوش با ایجاد مرز بین اجزای مختلف خودرو MVM 530 انتقال انرژی متحرک به دیگر بخش های متحرک خودرو را کاهش می دهد.و در واقع عایق ارتعاشی است. نام بوش سیستم تعلیق خودرو MVM 530، بوش طبق MVM 530 نام دارد.بوش طبق MVM 530 می تواند تا حد قابل توجهی از نوسانات خودرو MVM 530 جلوگیری کند.
حرکت طبق ها، پستی و بلندی مسیر، وزن بیش از حد خوردرو، تصادف جاده ای، استفاده بیش از حد از خودرو MVM 530 ، جنس نامرغوب بوش ها، نامرغوب بودن مواد اولیه، عدم کیفیت بوش طبق، فرسوده شدن قطعه و … از جمله عواملی است که سبب تخریب طبق و اختلال در سیستم تعلیق خودرو MVM 530 می شود. بیرون زدگی بوش بازویی و آسیب سیبک ها از دیگرعوامل بروز اختلال در این قطعه است.
Bush according MVM 530