در نمای روبهرو، لیفان ایکس 60 دارای چراغهای کشیده با الگویی شبیه به بال پرنده است که حدود یک دهه قبل، شدیدا مورد توجه خودروسازان آسیایی، خصوصا هیوندای بود.
این بخش، مستقل از دیگر اجزا، ظاهر خوبی دارد و با کمی تورفتگی در بدنه، حس یک کراساور اسپرت را به بیننده القا میکند.
متناسب با چراغهای اصلی، جلوپنجره هم دارای نمای بیضی شکل با کشیدگی به سمت پایین است که با خطوط عمودی در مدل جدید، تهاجمیتر بهنظر میسد و اصطلاحا به سبک پانامریکانا (استفاده شده در محصولات اسپرت مرسدس بنز AMG، مثل مرسدس GT R) شباهت دارد.
همانطور که از یک کراساور اقتصادی در بازار جهانی انتظار میرود، خبری از مهشکنهای LED در لیفان X60نیست و نمونههای ارزانقیمت دایرهای، داخل حفرههای مخصوص به خود، دیده میشوند.
در عوض، چراغهای راهنما داخل فضایی اختصاصی با پلاستیک سیاهرنگ قرار داده شدند تا شبیه به روشنایی LED در خودروهای مدرن، جلوه کنند. لیفان X60دارای خطوط متعدد روی سپر و بدنه برای حجمدهی و اغراق سایز بدنه نیست.
نمای روبروی این خودرو، با ۲ خط عمیق ارائه میشود که از امتداد شیشهی جلو تا جایگاه چراغهای اصلی و پایین سپر ادامه پیدا میکند. از نکات مثبت در طراحی لیفان X60، میتوان به حجم نسبتا کم پلاستیک خشک و ارزانقیمت در سپر اشاره کرد.
شاید مهمترین نکتهی منفی هم ، لوگوی ناخوشایند شرکت سازنده با سایز بزرگ و حالت تکرار حرف L باشد که شدیدا توی ذوق میزند.
البته نباید فراموش کرد که این ایراد هم، در فیسلیفت جدید، برطرف شده است.